amaaliah

Alla inlägg under juli 2011

Av Amanda Fransson - 29 juli 2011 09:20

Nu var det ett tag sedan jag bloggade igen men jag har haft så mke att göra, så har inte hunnit med det.. i söndags var jag med matilda, mikkan, johan o martin hade det as nice !! I onsdags fotade jag min fina underbara hundar i det fina vädret, o följde med teresia hem till sin nya lägenhet o tittade lite  igår så var jag på kalas hos min faster, vi firade både min pappa o henne. Idag drar jag o familjen till göteborg sover på hotell första natten sedan liseberg på lördagen !! På söndag ska jag o mamma hjälpa teresia flytta in allt i den nya lägenheten ;D Och på måndag åker min familj till lund, för min syrra ska operera sitt hjärta... :O o jag ville inte följa med så jag e hemma, ska va hos mormor måndag - tisdag sen hos Felicia från onsdag - a när vi känner för det haha  men jag kommer att ha mke o göra så, blir nog inte mke bloggande som kommer man jag ska försöka..


här kommer lite bilder på min underbara hundar som jag fotade !   

Finasteee !!

  Cole han älskar sin boll; kasta dååå !!     jaha här spelar man död då hahaha !   finaste ..   puss, puss !    

Av Amanda Fransson - 23 juli 2011 08:45

hejsan! jag har inte bloggat på ett tag nu men jag har ju varit på öland.. första dagen gick min mobil sönder    så det går inte messa för jag kan inte få på den.. men vi hade jätte fint väder dom första dagarna men sen blev det bara sämre o sämre så på torsdagen så bestämde vi oss fär att åka till andy o tittis sommarhus i knixhult. Påvägen dit så stannade vi på kosta outlet.. det så jävla mycket där o snygga kläder o allt !! måste dit igen! köpte en tröja o ett par jeans:) vi sov i huset en natt o vi två igår så åkte vi hem, städade husvagnen o bänkade oss framför tv:n o käkade lite MAX! jaa idag drar man till göteborg för att lämna husvagnen sen så ska vi sova på hotell till på söndag för då blir det liseberg men familjen :D

ha det så gött

    påväg till öland (fikapaus)   andra fikapausen   första natten   jag o louise ute på havet   tisdagen; hyrde cyklar o åkte runt på kampingen   påväg till poolen för att hålla koll på syrrorna o smilla, filip o sola!   lilla stina   ebba o louise åker vågen   filip!   efter en hel skön dag, så bänkar vi oss vid matbordet o käkar lite grillat     senare på kvällen drar vi ner till studsmattan o smilla o louise hoppar en stund   härligt!   havet var vi ute i vart ända kväll, det e så skönt i vattnet o det som e bra e att det e låååååång grunt så man kan gå ut hur långt som helst!   efter mycket vandring så beställer vi lit mat   njuter av den goda glassen i borgholm   louise sjunger Manboy inför kanmpingen på kareoke kvällen   stina somnar efter en lång dag i borgholm   mamma var värkligen tvungen, jag satt o plattade håret jätte mke hahahaa  

Av Amanda Fransson - 17 juli 2011 11:09

GOOD BAJS!! nu drar man till öland en vecka då, gött, men lite bättre väder kunde det ha varit tycker jag faktist, jag blir lite sur för det har varit fint väder hela veckan o sen den veckan jag ska iväg så ska det regna!! :O men men... jaa, nu har man då duschat, nu ska man till husvagnen o fixa lite smått o gått, sen bär det av till kompisarna.. (andy o titti) asså deras son filip han har typ spytt o massa skit, men dom ska följa med ändå :O jag vill inte vara i närheten av honom iaf!!   men måste dra nu, ses om en vecka, messa gärna    kommer sakna allt folk   


ps, det kommer massa bilder sen från öland   


detta är min syrra, en galen lite prick hahahaa   

 

Av Amanda Fransson - 15 juli 2011 23:19

idag gick jag upp vid 12.00 o åt frukost med familjen, sen satte  jag min vi danton o här har jag suttit heladagen o tittat ut på rengnet. det var då fan att det skulle regna nu när jag o familjen ska till öland   men men det lir la mysigt då elr nåt, vi har ju iaf husvagn o inte tält för sist vi tältade så hade vi som en liten pool i tältet o när vi sen tog ner det satt det två grodor där  imon gör vi en liten utflykt hahah vi ska hämnta husvagnen åker typ vid 14.00 sen e vi hemma ca 21.00 o då ska jag o srrorna sova i husvagnen den natten. på söndag drar vi till öland.. kanske åker där ifrån nån dag innan o bosätter oss på en annan kamping   GODNATT folket   

Av Amanda Fransson - 14 juli 2011 11:46

På lördag följer jag med pappa o hämntar husvagnen hihi, snart så drar vi till öland det ska bli kul, vi har hyrt en husvagn jag har aldrig åkt det innan haha men det ska bli kul. Bättre än att tälta som vi har gjort 5 år irad nu!    vi var på öland förr förra året tror jag det var, det var trevligt o iår åker vi till samma kamping o sen i borgholm kommer the ark o spelar lite sådär perfekt tills vi åker dit ahahha   nu e det snart bara en månad kvar på lovet :O jag har haft tråkigt förutom veckan jag sov med felicia o dan jag var på stan med matilda.. har värkligen inte gjort något som vanligt..   men ha en skön sista månad på lovet nu då !   

Av Amanda Fransson - 13 juli 2011 21:18

Lite bilder sen jag o matilda var på stan :)          

Av Amanda Fransson - 12 juli 2011 23:45

senare på kvällen idag så fotade jag lite med min syrra o hennes kompis, sommar bilder   


           

Av Amanda Fransson - 12 juli 2011 16:10

idag gick jag upp vid 10.00 ungefär sen vid 12.00 åkte jag, pappa, Louise o hennes kompis till västersjön för att bada.. när vi kom upp dit så blåste det jätte mke o var ganska kallt men jag slängde mig i vattnet men jag gick upp lika snabbt hahaha, vattnet var varmt men jag kunde inte stanna i vattnet helatiden   vi var där ett tag o vi badade lite o fikade men sen blev det för kallt så vi åkte hem o sen dess har jag bara suttit o tråkat vid daton   


 

Presentation


Hej! Jag heter Amanda och jag är 14 år, jag kommer blogga lite om mina dagar och vänner, musik m.m. hoppas ni gillar den :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards