amaaliah

Direktlänk till inlägg 2 november 2011

LOV! :D

Av Amanda Fransson - 2 november 2011 13:37

  TJENA! Nu är det äntligen lov...i helgen var jag på wonderlan med Matilda, jag hade jätte kul hoppas hon hade det me ahahha Jag skulle hem vid 12, Amelia hade också kommit så hon skjutsade mig hem på moppen (snällt av henne) hihihi. På söndagen så åkte jag dit igen kl.11 på morgonen haahah jag e lite störd men men. Jag satt o kollade när Olle dampade på spelet han spelade hahahah, söt han e!   Vid ungefär 8 kom Amelia och vi hade as kul!!!!!!!!!!!!!!! Amelia skulle låna ut sin moppe till Anton och Johan ahaaha, för dom skulle till mcdonalds, dom fick låna den om dom köpte cheesburgare till oss. Efter en stund när jag och Amelia var ute och gick lite så fick Amelia ett sms av Johan som sa att dom hade trillat med moppen och dom hade slagit sig o allt va det nu var, men sen sa han att han skojade, kan säga att ingen av jag och Amelia var glada när dom kom tillbaka!!!!!!    Men hade jätte kul iallafall... På måndagen så sov jag nästan hela dagen för jag var så trött haahha, men senare på kvällen skulle jag på teater med gården, säger bara HAHAHAHAHAHA!!! shit asså den var störd, asså dom stod typ nakna på scenen haahaha (nästan).


Igår hade jag jätte tråkig, men jag skulle åka till dansen me, syrran dansar timman innan så vi åkte en timma innan hon började så vi kunde gå på stan lite, för ser nästan aldrig henne längre... Men jaa vi gick runt lite men när vi kom till dansen var det inget så vi gick tillbaka och jag gjorde lite fynd, en skjorta på H&M för bara 99kr och en röd huvtröja på NewYoker för 269kr, det var det värt var jävligt snygg ahhah


Jaha, nu sitter jag här hemma hos mormor och spelar Need for Speed på PS3:an hahaah bara för att jag kan.. Imoron ska vi hem till ett par kompisar och äta lite, på fredag ska jag träffa finaste Amelia, SAKNAR DIG!!   Ha det så gott nu då så ses vi, TJAO!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Fransson - 5 december 2011 21:59

Det har hänt nåt med att ladda upp bilder på min blogg så jag roar mig lite med musik ist!! ...

Av Amanda Fransson - 6 november 2011 10:08

TJENARE! I fredags så träffade jag Amelia, vi hade jätte kul. Först drog vi till VIP köpte as stor flaska energidryck och lite godis o chips, sen drog vi till flahult hahaha vi e lite störda.. men så satt vi där och åt vårat godis och drack energidry...

Av Amanda Fransson - 27 oktober 2011 13:32

kom hem efter skolan igår och var jätte trött, sov typ resten av dagen.. skulle dragit ut med tjejerna men orkade inte det, vaknade idag nu på morgonen av att jag mår ännu sämre.. jag mår värkligen skit, men vill tbx till skolan imon och måste det fö...

Av Amanda Fransson - 27 oktober 2011 12:44

I helgen var det kalas för mig o min syrra. Kusinerna, farmor o farfar och mormor kom. vi åt frallor och sedan tortor som mamma hade bakat en after eight tårta och en citronpaj tårta, det var jätte gott och vi hade trevligt, pratade m.m. Jag fick ett...

...

Av Amanda Fransson - 20 oktober 2011 22:56

hejsan, det var jätte längesedan jag bloggade nu  , men jag solde min dator och ahar därför inte kunnat uppdatera den. Sålde den för 3000kr, blev av med den dagen efter, så  nu när jag fyllt år o allt så har jag fått massa pengar m.m. så jag o mamma ...

Presentation


Hej! Jag heter Amanda och jag är 14 år, jag kommer blogga lite om mina dagar och vänner, musik m.m. hoppas ni gillar den :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards