amaaliah

Alla inlägg under november 2011

Av Amanda Fransson - 6 november 2011 10:08

TJENARE! I fredags så träffade jag Amelia, vi hade jätte kul. Först drog vi till VIP köpte as stor flaska energidryck och lite godis o chips, sen drog vi till flahult hahaha vi e lite störda.. men så satt vi där och åt vårat godis och drack energidryck  , Tack för kvällen Amelia den var grym. Lördags så stack man till A6 med Amelia, vi gick runt lite, Amelia köpte ett par skit snygga skor!!!! (Avundsjuk härrrrr) och jag köpte en vit skjorta. Vi åt på mcdonalds och sedan drog vi till stan för att träffa Olle och Lucas, dom skulle äta så vi gjorde dom sällskap haha  Efter att dom hade ätit så skulle vi gå till bussen, men min och Amelias buss skulle inte komma förens om 30 min   så vi gick till bion, precis när vi kom dit så kom bussen :D, när jag kom hem så tog jag på mig löpar byxor linne och en hoodtröja, så hämtade Amelia mig och vi drog till Månsarp för att springa, det var jävlig skönt, vi var ute i 2 timmar!!!! Fattar inte hur vi orkade haahahah  


Jaha och imorgon är det skola igen.......... Hade ett  underbart lov verkligen, men blir nog att dra ut en sväng med Amelia nu på morgonen sen så ska jag bara sova hela dagen är så jävla trött !!!!!!!!!


TJAAOOO!!    

Av Amanda Fransson - 2 november 2011 13:37

  TJENA! Nu är det äntligen lov...i helgen var jag på wonderlan med Matilda, jag hade jätte kul hoppas hon hade det me ahahha Jag skulle hem vid 12, Amelia hade också kommit så hon skjutsade mig hem på moppen (snällt av henne) hihihi. På söndagen så åkte jag dit igen kl.11 på morgonen haahah jag e lite störd men men. Jag satt o kollade när Olle dampade på spelet han spelade hahahah, söt han e!   Vid ungefär 8 kom Amelia och vi hade as kul!!!!!!!!!!!!!!! Amelia skulle låna ut sin moppe till Anton och Johan ahaaha, för dom skulle till mcdonalds, dom fick låna den om dom köpte cheesburgare till oss. Efter en stund när jag och Amelia var ute och gick lite så fick Amelia ett sms av Johan som sa att dom hade trillat med moppen och dom hade slagit sig o allt va det nu var, men sen sa han att han skojade, kan säga att ingen av jag och Amelia var glada när dom kom tillbaka!!!!!!    Men hade jätte kul iallafall... På måndagen så sov jag nästan hela dagen för jag var så trött haahha, men senare på kvällen skulle jag på teater med gården, säger bara HAHAHAHAHAHA!!! shit asså den var störd, asså dom stod typ nakna på scenen haahaha (nästan).


Igår hade jag jätte tråkig, men jag skulle åka till dansen me, syrran dansar timman innan så vi åkte en timma innan hon började så vi kunde gå på stan lite, för ser nästan aldrig henne längre... Men jaa vi gick runt lite men när vi kom till dansen var det inget så vi gick tillbaka och jag gjorde lite fynd, en skjorta på H&M för bara 99kr och en röd huvtröja på NewYoker för 269kr, det var det värt var jävligt snygg ahhah


Jaha, nu sitter jag här hemma hos mormor och spelar Need for Speed på PS3:an hahaah bara för att jag kan.. Imoron ska vi hem till ett par kompisar och äta lite, på fredag ska jag träffa finaste Amelia, SAKNAR DIG!!   Ha det så gott nu då så ses vi, TJAO!   

Presentation


Hej! Jag heter Amanda och jag är 14 år, jag kommer blogga lite om mina dagar och vänner, musik m.m. hoppas ni gillar den :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards