amaaliah

Alla inlägg under augusti 2011

Av Amanda Fransson - 22 augusti 2011 20:30

Tollahejsan! idag började skolan igen efter ett härligt lov, senar på dagen så följde jag med mamma o Teresia till stan, jag gick sedan lite för mig själv hittade två super snygga tröjor som jag är jätte nöjd med.

kommer lite bilder me, hehe ha det så jävla bra nu då tjao!   


   

Its just who I am, so fuck of

Av Amanda Fransson - 20 augusti 2011 17:36

hejsan! det var ett tag sedan nu men har inte haft tid med att blogga, men för 2 veckaor sedan var jag o familjen i göteborg o mös hihi (bilder kommer). Förra veckan stack familjen till lund för syrran skulle skulle operera hjärtat men jag följde inte med utan var hon kompisar o mormor (bilder kommer). På måndag börjar skolan igen efter ett långt o härligt sommarlov. idag var jag mamma o syrrorna på stan o shoppade lite (bilder kommer). Det ska bli härligt att börja skolan igen o i september så ska jag pierca men navel LÄNGTAR!!!   


Hotellet vi bodde på

  här sov jag o ebba   på kvällen åt vi på resturangen 22 dinner jätte gott !   vi var ute o gick lite o tittade runt   Louise o pappa ska åka raballder   Jag, Ebba o Louise åkte jukebox                       Här e ebba på sjukhuset :)


Kläderna jag köpte: ett par jeans H&M

  Linne H&M   Skjorta H&M   skärp H&M  

Presentation


Hej! Jag heter Amanda och jag är 14 år, jag kommer blogga lite om mina dagar och vänner, musik m.m. hoppas ni gillar den :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards